(ویدئو) باورنکردنی؛ سگ‌ها رهبر ارکستر شدند

کد خبر: ۹۸۷
19 ارديبهشت 1403
14:23

 

راز بقا: یک ارکستر در لهستان تجربه جالبی را با یکی از بنیاد‌های حمایت از سگ به اشتراک گذاشت که نتیجه شگفت‌انگیزی داشت. در این ارکستر از سگ‌ها به عنوان رهبران ارکستر استفاده شده و تلاش کردند که با استفاده از برخی محرک‌ها مانند غذا سگ‌ها را به هیجان بیاورند. سگ‌هایی که در مرکز صحنه قرار می‌گرفتند با استفاده از تکان دادن دم خود احساسات خود را بیان می‌کردند. 

به گزارش راز بقا؛ ارکستر لهستانی و رهبرشان به راحتی با ساز‌های خود می‌نشینند و سگ‌های مختلف در مرکز صحنه قرار می‌گیرند. سپس به توله‌ها محرک‌های مختلفی برای برانگیختن احساساتشان ارائه می‌شود. همین امر باعث می‌شود که سطوح مختلفی از تکان دادن دم سگ ارائه شود.

سگ‌ها با تکان دادن دم احساسات خود را بیان می‌کنند و به انسان اجازه می‌دهند احساساتی را که تجربه می‌کنند بفهمند. یک توله سگ شاد هیجان زده ممکن است دم خود را سریع و راست تکان دهد. تکان دادن دم بزرگ، قوی و پهن معمولاً نشان دهنده رفتار دوستانه سگ است، در حالی که یک توله سگ بی‌میل یا مضطرب ممکن است دم خود را با حرکات قوی و کوچک تکان دهد.نوازندگان ارکستر انرژی سگ‌ها را از طریق دم آن‌ها تفسیر کردند. تکان دادن سریع دم به این معنی بود که آن‌ها بلندتر و سریع‌تر می‌نوازند. در حالی که تکان آهسته دم به این معنی بود که آن‌ها نرم‌تر و کندتر می‌نواختند. البته، لحظات زیادی از قهقهه و سردرگمی در بین نوازندگان وجود داشت، زیرا دم توله‌ها آن‌ها را شگفت زده می‌کرد.

همانطور که در فیلم می‌بینید، بداهه نوازی موسیقی توسط دم سگ‌ها گاهی اوقات نامنظم و درهم و برهم بود. با این حال، در بیشتر موارد، شاهکار‌هایی نیز خلق شدند!

برچسب ها :
سگ
ارسال نظر