کد خبر: ۱۳۵۱
29 خرداد 1403
14:46

۱۰ برخورد نزدیک با فرازمینی‌ها؛ روزی که آدم فضایی‌ها به زمین نزدیک شدند!

۱۰ برخورد نزدیک با فرازمینی‌ها؛ روزی که آدم فضایی‌ها به زمین نزدیک شدند!
این‌که این داستان‌ها واقعی هستند یا یک افسانه، مشخص نیست. تنها چیزی که می‌دانیم این است که بشر قدم بزرگی در قبول موجوداتی فرازمینی برداشته و پنتاگون در گزارشی ویژه وجود آن‌ها را تایید کرده است. احتمالا با این اتفاق، همه داستان‌هایی که زمانی می‌شنیدیم و برای‌مان شبیه به یک افسانه بوده، رنگ‌وبوی واقعی‌تری به خود بگیرند.

راز بقا: در این مطلب می‌خواهیم عجیب‌ترین و جذاب‌ترین مشاهدات از بیگانه‌ها و بشقاب پرنده‌ها را با شما در میان بگذاریم. این لیست کاملا مستند است. استناد آن‌ها نیز افراد و تصاویری هستند که درباره‌شان وجود دارد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید افراد زیادی تا امروز در سراسر جهان ادعا کرده‌اند که با این موجودات ارتباط داشته‌اند و یا تصاویری از آن‌ها را به ثبت رسانده‌اند.

به گزارش راز بقا به نقل از زی‌سان؛ اما این‌که این داستان‌ها واقعی هستند یا یک افسانه، مشخص نیست. تنها چیزی که می‌دانیم این است که بشر قدم بزرگی در قبول موجوداتی فرازمینی برداشته و پنتاگون در گزارشی ویژه وجود آن‌ها را تایید کرده است. احتمالا با این اتفاق، همه داستان‌هایی که زمانی می‌شنیدیم و برای‌مان شبیه به یک افسانه بوده، رنگ‌وبوی واقعی‌تری به خود بگیرند.

شماره ۱۰
درخشش الماس در آسمان

در سال ۱۹۹۲، کوهنوردانی خارج از دهکده کوچک کالوین اسکاتلند، یکی از قانع کننده‌ترین عکس‌هایی که تاکنون از بشقاب پرنده‌ها گرفته شده را در تاریخ ثبت کردند. به طرز عجیبی گفته می‌شود که این عکس توسط وزارت دفاع مخفی شده بود و ظاهراً برای چندین سال یک بخش مخصوص در حال تحقیق در مورد آن بوده است.

روایت‌ها می‌گویند این عکس تصویری از یک شی بزرگ الماس شکل بوده است. حالا از این عکس فقط یک تصویر بازسازی شده در دست عموم است.

۱۰ برخورد نزدیک با فرازمینی‌ها؛ روزی که آدم فضایی‌ها به زمین نزدیک شدند!

شماره ۹
توپ راگبی بر فراز برکشایر

هیچ‌کس انتظار ندارد که در آسمان ببینید یک راگبیِ پرنده، در حال پرواز با یک ایرباس آن‌هم ۳۴۰۰۰ بالاتر از شهر برکشایر انگلستان باشد. ظاهراً این اتفاق برای یک خلبان بدشانس افتاده است! ۲۰ مایل دورتر از فرودگاه، این خلبان یقین داشت که این شی مرموز درست در کابین خلبان سقوط می‌کند و این اتفاق هم افتاد.

این خلبان ماجرا را به پایگاه گزارش داد و بعدتر‌ها شرح ماوقع آن به مقامات هم گزارش شد، اما از سال ۲۰۱۴ به این سمت، این ماجرا کاملا فراموش شده و تحقیقات در نهایت بدون نتیجه ماند. تا به امروز هیچ توضیحی برای آنچه که این خلبان دقیقاً دیده است وجود ندارد.

۱۰ برخورد نزدیک با فرازمینی‌ها؛ روزی که آدم فضایی‌ها به زمین نزدیک شدند!

شماره هشت
هیپنوتیز و آدم ربایی

شاید تا به حال شنیده باشید، آدم‌هایی که ربوده شده‌اند، بر هیپنوتیزم شدنشان اصرار داردند. آلن گادفری پس از یک برخورد با بشقاب پرنده و آدم فضایی‌ها از نزدیک در سال ۱۹۸۰، یک شیِ به اندازه یک اتوبوس را در روستای شمالی بالای موردن به خاطر میاورد.

او گفته که در آن روز غریبه‌ای به نام جوزف، او را هیپنوتیز کرده و سپس با استفاده از موجوداتی کوچک سوار این وسیله کرده و ربات‌ها او را معاینه کردند. چندین افسر دیگر و یک راننده کامیون نیز ادعا کرده‌اند که چیزی مشابه این را دیده‌اند.

۱۰ برخورد نزدیک با فرازمینی‌ها؛ روزی که آدم فضایی‌ها به زمین نزدیک شدند!

شماره ۷
دادلی دوریتو

مشهورترین سفینه فضایی بیگانهِ منطقهِ «میدلَندز»، به نامِ دادلی دوریتو، در سال‌های اخیر بار‌ها مشاهده شده است.

خیلی از افراد حتی توانسته است از این شکل مرموز در آسمان عکس گرفته و از آن فیلم برداری کنند. نام این بشقاب پرنده، از نام ناحیه‌ای که در آن ظاهر می‌شود گرفته شده و گفته می‌شود شبیه به یک مثلث است؛ شیء بزرگی در آسمان که چند چراغ روشن دارد.

حداقل یک دهه است که این شی بزرگ و عجیب در آسمان دیده می‌شود و مردم همچنان به وقتِ توضیح دادن درباره آن شوکه میشوند!

۱۰ برخورد نزدیک با فرازمینی‌ها؛ روزی که آدم فضایی‌ها به زمین نزدیک شدند!

شماره ۶
مرد مِسی

قدیمی‌ترین حادثه بیگانگان در لیست ما، در طول قرن‌های ۱۸ و ۱۹ و در اطراف منطقه پورتس‌موث (Portsmouth) انگلستان رخ داده است. جایی که یک موجود مرموز با کله‌ای گرد، به نام «مرد مسی» بار‌ها دیده شده است.

در حالی که فقط مردم محلی می‌دانند، این داستان درباره یک انسان با پوست فلزی یا مسی که برای اولین بار در سال ۱۷۹۸ دیده شده، بسیار عجیب است! اما یک خدمتکار جوان حتی مردی را دیده که با گوشتی فلزی از دریا خارج شده و دوباره به آنجا برگشته است! از سال ۱۸۰۱ تاکنون این موجود ترسناک دیده نشده است.

شماره ۵
بشقاب استنمور

یک شب در سال ۱۹۸۴، پلیس به خانه یک زن فراخوانده شد. این زن ادعا می‌کرد که یک بشقاب پرنده را دیده است. هرچند که آن‌ها انتظار نداشتند که با شیء مورد نظر روبه‌رو شوند، اما هنگامی که آن‌ها رسیدند، این شی مرموز هنوز از بالای سرشان قابل مشاهده بود! “RAF” همچنین گزارش داده که آن شب هیچ هواپیمایی و وسیله پرنده‌ای در آسمان نبوده است.

۱۰ برخورد نزدیک با فرازمینی‌ها؛ روزی که آدم فضایی‌ها به زمین نزدیک شدند!

شماره چهار
بیگانگان لنگرگاه

در یک شب سرد در سال ۱۹۸۷، پلیسی بازنشسته به نامِ فیل اسپنسر، پیاده در یکی از خیابان‌های یورکشِیر، در حال رفتن به دیدار خانواده خودش بود. او نظرش به نور عجیبی بالای دریا جلب شد و تلاش کرد تا از چراغ‌های عجیب و غریبی که از لنگرگاه دیده می‌شدند، عکس بگیرد. در همین حین او یک موجود عجیب و غریب را هم دید که از آن هم عکس گرفت.

بعد‌ها این عکس توسط یک فیزیکدانِ نوری و متخصص UF‌ها تجزیه و تحلیل شد. نتیجه این بود که این عکس کاملا ویرایش نشده بود، حتی موجودی که در آن تصویر ثبت شده بود نیز، با وجود بررسی‌های زیاد، شبیه به هیچ حیوان شناخته شده‌ای نبود!

شماره سه
فرستاده

شخص عجیب و غریبی در انگلستان، ادعا می‌کند که نماینده یک دیپلمات فرازمینی است که می‌خواهد با مقامات صحبت کند! وزارت دفاع انگلستان هیچ پاسخی به این درخواست نداده است. اما این مرد عجیب گفته که با بیگانگان به ویژه یک بیگانه به نام الگار در تماس بوده است. الگار ۷ سال خودش را پنهان می‌کرد، اما در نهایت آماده بود تا خودش را نشان دهد، اما متأسفانه قبل از این اتفاق، او توسط برخی از موجودات عجیب که بسیاری معتقدند آن‌ها فرازمینی هستند، از بین رفت.

شماره دو
مثلث فال‌کریک

وقتی به پایتخت بشقاب پرنده جهان فکر می‌کنید، اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند دهکده “Bonney Bridge” اسکاتلند نیست، بلکه شاید این پایتخت “Kirk” در “Life Support” باشد.

شهرت این منطقه از زمان مشاهده بشقاب پرنده در آسمان آن در سال ۱۹۹۲ باقی مانده است. با این حال، افراد مشکوک، معتقدند که این ادعا همه‌اش به دلیل نقشه‌ای است که توسط یک سیاستمدار محلی به نامِ بیلی پوگ ریخته شده تا بتواند گردشگران را به سمت «کریک» جذب کند. با وجود این هم هنوز صد‌ها گزارش از چراغ‌ها و اشیا عجیب‌وعجیب در آسمان شب این منطقه وجود دارد.

۱۰ برخورد نزدیک با فرازمینی‌ها؛ روزی که آدم فضایی‌ها به زمین نزدیک شدند!

شماره یک
حادثه جنگل رندلشام (Rendlesham)

آنچه که سال ۱۹۸۰ در این جنگل اتفاق افتاد، مردم را برای چندین دهه گیج کرده است. در اواخر دسامبر این سال، مقامات عالی رتبه نظامی برای چند شب در پایگاه هوایی “RAF Woodbridge” که در این جنگل قرار دارد، اقامت داشتند. آن‌ها ادعا می‌کنند که یک بشقاب پرنده را در در آن فضا دیده‌اند. پرسنل به تحقیق پرداختند و یک شیء فلزی درخشان را پیدا کردند که آثار سوختگی‌اش وجود داشت.

این حادثه به اندازه‌ای بر سر زبان‌ها افتاد که سازمانِ “MOT” مجبور شد بیانیه‌هایی عمومی صادر کند و بگوید که امنیت ملی در معرض خطر نیست!

نظر شما چیست؟ به نظرتان این اشیاء عجیب واقعا دیده شده اند؟ یا توهمی بیش نیستند؟

برچسب ها :
فرازمینی‌ها
خواندنی‌ها
ارسال نظر
علم و کیهان