کد خبر: ۹۱۹
11 ارديبهشت 1403
15:57

اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه!

اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه!
بسیاری از مردم دوست دارند که به ماه سفر کنند، اما این سفر هزینه‌های قابل توجهی به همراه دارد، به خصوص اگر بخواهید در ماه خانه داشته باشید.

راز بقا: ماه، تنها قمر کره زمین است که تقریباً ۳۸۴.۰۰۰ کیلومتر با ما فاصله دارد. تقریباً ۳۸ میلیون کیلومتر مربع مساحت دارد و اعتقاد بر این است که هیچ‌گونه حیاتی در آن وجود ندارد. ماه تنها جسم طبیعی در فضای خارج از زمین است که انسان‌ها روی آن فرود آمده‌اند، اما این مأموریت‌های سرنشین‌دار به ماه در سال ۱۹۷۲ پایان یافتند. با این حال، چندین سازمان فضایی در تلاش هستند تا انسان‌ها را دوباره به ماه برسانند.

به گزارش راز بقا؛ بسیاری از مردم دوست دارند که به ماه سفر کنند، اما این سفر هزینه‌های قابل توجهی به همراه دارد، به خصوص اگر بخواهید در ماه خانه داشته باشید.

اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه!

طبق گزارش وبسایت مانی، کارشناسان مالی تمام جنبه‌های مالی ساخت خانه و زندگی در ماه ازجمله هزینه‌های انرژی و هزینه‌های غذا را بررسی و دقیق‌ترین ایده در مورد هزینه‌ی خانه داشتن و زندگی در کره ماه را محاسبه کرده‌اند. طبق برآورد آن‌ها، وام مسکن در ماه برای خریدار حدود ۳۲۶.۰۰۰ دلار در ماه به مدت ۲۵ سال هزینه خواهدداشت که این رقم پرداختی، هزینه کل وام را به بیش از ۶۲ میلیون دلار می‌رساند.

کارشناسان مالی می‌گویند که قیمت وام مسکن در ماه پس از ساخت اولین خانه‌های ماه به دلیل دانش به دست آمده در مورد چگونگی راه و روش ساخت خانه و زندگی، به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد و از ۶۲ میلیون دلار به ۵۲ میلیون دلار می‌رسد. البته قیمت زمین در ماه فوق‌العاده ارزان است، زیرا در حال حاضر مطلقاً هیچ چیز در آن وجود ندارد. قیمت زمین در ماه طبق برآورد‌های اخیر تقریباً ۲۰ دلار است.

برچسب ها :
ماه
خواندنی‌ها
ارسال نظر
علم و کیهان