(ویدئو) کبوتر پوتر انگلیسی؛ درازترین کبوتر دنیا با ۴۰ سانت قد که شلوار دم‌پا گشاد می‌پوشد!

کد خبر: ۱۹۵۰
16 مهر 1403
10:30

راز بقا: سال گذشته ویدئویی از یک «کبوتر جهش یافته» با سینه و پا‌های پف کرده و قد بسیار بلند در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که باعث شوکه شدن کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه کاربران تیک تاک شد. 

به گزارش راز بقا؛ این ویدئو که سال گذشته وایرال و پربازدید شد فقط در شبکه اجتماعی تیک تاک بیش از ۱۸.۶ میلیون بازدید دست خورد، زیرا کاربران در مورد واقعی بودن یا نبودن این کبوتر بحث می‌کردند.

این کلیپ از کبوتر عجیب و غریب توسط یک اکانت مستقر در بریتانیا به اشتراک گذاشته شد و در آن یک کبوتر بی دست و پا را نشان می‌داد که در امتداد یک میز قدم می‌زند و پاهای‌‎اش بسیار دراز هستند و سینه‌های این کبوتر نیز کاملا گوشتالو و پف کرده و پیازی شکل بودند. 

هیکل بلند و سنگین این پرنده در ابتدا یک شمای کلی یک کبوتر معمولی را تداعی می‌کند و انگار که به این کبوتر داروی اوزمپیک تزریق کرده که روند آن به شکل عجیبی به خوبی پیش نرفته است.

در همین حال، پا‌ها و چنگال‌های نسبتاً ضخیم این پرنده گنگستری شبیه شلوار‌های طبیعی پوشیده از پر است و گویی که این کبوتر یک شوار به پا کرده است.

برچسب ها :
کبوتر
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهمن موتوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
0
0
منبع اطلاعاتیشما ازکبوتران کجاست من حدود۵۰سال انواع آنها راپرورش دادموشبانه روز باانانزندگی کردم بسیاری ازخبرهای شما اشتباه است
داداش 50 سال مگه شوخیه. یه چیزی میگی برای خودت؟ یعنی الان باید هفتاد سالت باشه